پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3927
-
الف
+

اختتامیه دومین دوره جشنواره خاتم برگزار می‌شود

برگزیدگان دومین دوره جشنواره خاتم دوشنبه 4 اردیبهشت معرفی می شوند.

برگزیدگان دومین دوره جشنواره خاتم دوشنبه 4 اردیبهشت معرفی می شوند.

به گزارش آی‌فیلم، پس از تمدید مهلت ارسال آثار تا 30 اسفند ماه 95 این دبیرخانه به دریافت آثار از طریق سایت اقدام کرد و پس از پایان مهلت تمدید شده از میان 292 اثر رسیده به دبیرخانه، 270 اثر در بخش بزرگسال و 22 اثر در بخش کودک و نوجوان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، کار داوری از اول فروردین ماه 96 آغاز و در 20 فروردین ماه پایان یافت. داوری دومین دوره جشنواره در سه مرحله انجام گرفت:
-
مرحله اول: مرحله ریزش و یا انتخاب که از بین292 اثر رسیده به دبیرخانه دومین دوره جشنواره خاتم ؛ 84 اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند که 72 اثر در بخش بزرگسال و 12 اثر در بخش کودک و نوجوان انتخاب شدند
- مرحله دوم: از 84 اثر راه یافته به مرحله دوم داوری 30 اثر به مرحله نهایی راه یافتند که 27 اثر آن بزرگسال و 3 اثر آن کودک و نوجوان بود
و مرحله سوم مرحله پایانی داوری و انتخاب برگزیدگان نهایی طبق فراخوان دومین دوره جشنواره خاتم انجام گرفت.
-
از میان 292 اثر رسیده به دبیرخانه دومین دوره جشنواره خاتم ؛ 22 اثر در بخش کودک و نوجوان جای گرفت که پس از تفکیک سنی در این بخش 10 اثر متعلق به دانش آموزان و 12 اثر متعلق به بزرگسالان قرار گرفت .
-
تعداد نفرات شرکت کننده در جشنواره دوم 220 نفر
- شرکت کنندگان به تفکیک جنسیت:
تعداد شرکت کنندگان زن 101 نفر
تعداد شرکت کنندگان مرد 119 نفر
- بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه دومین دوره به ترتیب از شهرهای قم، مشهد، تهران، اصفهان و یزد بوده است.
-
برگزیدگان دومین دوره جشنواره خاتم ساعت 15 روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه 96 در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی خیابان حجاب معرفی و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر